Rytmik

Idag vankade det rytmik på schemat i öppna förskolan. Kallt var det också, -15 när vi gick bort dit, trodde huvudet skulle frysa till is och var avis på Emilia som satt gott nerbäddad och varm i sin åkpåse.

Nu har Emilia igen (vilken nyhet) blivit snorig. Men bara det än så länge och tror denna gång att det kommer fler tänder då hon har börjat dreggla mycket också. Får väl hoppas tanden/tänderna kommer fort ut ☺ 
Och dessutom imorse innan jag hann trycka i mig frukost så fick jag ett infall om att väga mig. Och till min förvåning visade vågen -3kg. Detta sedan nyår. Bra 👍



Cissi    •     •   http://nastanperfekt.blo.gg

Mysigt med rytmik och visst blir man avundsjuk när de sitter nerbäddade i vagnen ;)

Moas oplanerade (mamma)blogg    •     •   http://oplanerat.vimedbarn.se

Haha tycker man får många avundsjuka blickar och en liten suck samtidigt som någon muttrar "sådär skulle jag också vilja sitta" när man går ute med vagnen.










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype