Värdelös app

Så totalt värdelöst, senaste tiden har inte blogg.se app fungerat med att skriva inlägg. Någon mer som har samma problem?
 
Jag skriver alltid oftast genom appen för sällan jag hinner sätta mig vid datorn och har oftast foton att bjuda på genom mobilen. Men iallafall, vi mår bra. Även om Emilias hosta har blivit "värre" igen efter 1 veckas mindre hostande. Men hosta sitter ju i flera veckor. 
Annars hade vi en trevlig helg, utom när jag vaknade upp igår morse, ska kolla mobilen och den är helt död. Sätter den i laddaren och dricker kaffe och ska få igång den.. går inte. Den bara total vägra gå igång och den fungera som vanligt kvällen innan. Blev ju totalt arg och såg pengar flyga. Men så kom ja på att jag tar en ny mobil på delbetalning genom tele2. Och så blev det, nu äger jag numera en Samsung galaxy s6 edge istället. Och de blev bara 100kr dyrare i mån till augusti, så kan.överleva den kostnaden 😊
 
Var sugen på en 7a men behövde en ny telefon direkt och inte.om 1 vecka ☺😂
 
Annars har morgonen syllesatts med att leka, busa och Emilia som försöker.äta sina strumpbyxor 😂
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype