Det går runt

Klart att man fick en man som åkte på precis samma virus som jag, antagligen influensan med orolig mage. När den ena blir frisk så blir den andre sjuk. 

Men sålänge Emilia håller sig någorlunda frisk och glad så gör det inget, helgen har vart väldigt trevlig och rolig i all ära. Fredagen bjöd på leklandet med bästisen Loa, lördag var vi på 40 års kalas för min älskade kusin ❤ maken fick stanna hemma och kurera sig så jag och Emilia åkte bara med morföräldrar. Så nu morgon busar vi hemma hos mina föräldrar, Emilia fick sig en fin liten bula och blåmärke av bordet 😂

Resten av dagen ska gå till att tagga för nytt jobb imorgon och tisdag, Emilia blev glad över att få sova över själv hos mormor och morfar då ☺



Days by Johanna    •     •   http://nouw.com/daysbyjohanna

Trist med sjukor :(










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype