Avslappning

Äntligen ska jag få lite avslappning igen, sist jag fick det var innan jag blev gravid! Skulle testa på gravidmassage flera gånger men kom aldrig i underfund med att boka tid och sedan var det för sent.
 
Men ikväll ska man få massage och det i form av regndroppsmassage, lättare massage som är en aroma massage med eteriska oljor. Man blir himmelskt avslappnad av det och ser fram emot detta ♥ utövar denna teknik själv, men det var ett bra tag sedan sist. Borde börja öva lite på det igen! Mamman ska få kropp och knopp lugn och stressfri, ut med det gamla och in med det nya! 
 
Men först, semla!
 
 


Days by Johanna    •     •   http://nouw.com/daysbyjohanna

åh låter härligt, hoppas du får det kanon! Måste med boka in något sånt. Jag gjorde gravidmassage en gång, tänkte det kanske kunde underlätta mot foglossningen men ikke :) Men det var skönt och bli ompysslad :)

Skönt alla är friska, håller tummarna för det förblir så :)

Emma -Merakibeauty.se    •     •   http://merakibeauty.se

åh så härligt med regndroppsmassasge :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype