Regniga mÄndag

Ny vecka och nytt regn 😂 I helgen hann jag inte uppdatera hĂ€r pĂ„ bloggen dĂ„ vi var hos mina förĂ€ldrar och Ă€ven pĂ„ GekĂ„s Ullared och julshoppade lite. Eller i Ă€rlighetens namn sĂ„ blev det ett par julklappar men annars mer annat till hemmet och saker Sami velat ha en tid. Men snart Ă€r vi klara med alla julklappar, bara 2 kvar. Tacka internet 👏 Nu pĂ„ förmiddagen var vi pĂ„ öppna förskolan och snart ska busen sova middag. DĂ„ ska jag passa pĂ„ att inte göra nĂ„got alls mer Ă€n slĂ€nga upp benen pĂ„ soffan! FĂ„r se om vi bege oss för att handla i eftermiddag, beror pĂ„ hur mycket det regnar.. Min lilla buse, nu vill hon gĂ„ mer och mer! Men ör fortfarande lite försiktig av sig. StĂ„r utan stöd ett tag tills hon inser det och grabbar tag i det första hon ser dĂ„ 😂 nya ord har det kommit ocksĂ„! Kör ett kollage frĂ„n Instagram! image











Kom ihÄg mig?
HÀr skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och nÄgot om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype