Rainy thursday

Ännu en morgon man vaknar upp till som det regnar. Nu vill jag vakna upp till att det snöar istället! ❄ Vi är ju trots allt i mitten av November! Men idag var planerna att gå på rytmik på öppna förskolan men då det regnar så mycket så håller vi oss inne helt enkelt. Då jag måste gå med vagnen i 15 min så är det inte så roligt och komma dit samt hem helt genomblöt då jag inte har hittat någon bra regnkappa! Otroligt att det ska vara så svårt och hitta en som ser bra ut och inte kostar för mycket. Så denna dagen får helt enkelt bli en städdag, iallafall på förmiddagen för tull eftermiddagen ska det visst inte regna och då får vi ta våra lurviga och hämta ut lite paket ☺ image











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype