Första ordet!

Åh jag tror att jag smälter! Hitills har Emilia blurrat ur sig lite ord som har vart svårt att tyda, ibland lät det som de eller det andra. visst kan hon allt vissa ord men de har aldrig vart tydliga! Och idag kom det första tydliga ordet, MAMMA! Hoppas hon fortsätter säga det tydligt och fler ord ♥
 
Själv laddar denna mamma för långledigt, jobb först på måndag och då är det sista jobbveckan på schema för denna gång. Blir timasntälld igen till hösten och framåt, så får jobba lite då och då under min mammaledighet
Nu siitter pappa (Sami) och ger E lite lunch sedan åker vi och handlar en sväng innan mina föräldrar kommer på lite fika ♥ (det va ju gärna dags.... :-))
 
 


Moas oplanerade (mamma)blogg    •     •   http://oplanerat.vimedbarn.se

ohhh! Måste kännas stort! Joar ma-mammaaamaaamaa mest nu så han blurrar mest










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype