Min mysunge

Idag har vi haft storstädning här hemma, bara jag och Emilia 🌸 istället för att börja göra det nästa vecka så städade vi ordentligt inför Jul idag. Resten av veckan är uppbokat och en del att göra. Bus, julavslutning på öppna förskolan, hämta julklapp i Göteborg, eventuellt Ikea och Liseberg! ☺ Emilia går mer och mer men föredrar fortfarande sitt hasandet då de går fortare. Hon har blivit mammig igen men märkte på min app att hon gått in i näst sista utvecklingsprånget förra veckan. Så därför matvägrar hon ibland, inte sova längre stunder i sin säng och vara med mig hela tiden 😂😥 Men dessa perioder går över ☺ Men mysigt är det med sovkompis, denna bild är efter middagsluren. image











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype