Hej i stugan!

Åter i stugan, jag som trodde att det skulle bli bättre med en annan portal, men icke!
 
Delvis så är det ganska tråkiga layouter på vimedbarn.se, min app funkar inte som den ska, ser inte statistik ibland osv. Så jag byter tillbaka! Här funkar det ju iallafall! Ska be om exportfil från vimedbarn.se så jag kan få in det här, vore ju trevligt.
 
Men nu vet ni, ni som följer mig via bloglovin kommer automatiskt flyttas över om ett par dagar. Resten ska jag försöka kommentera om med denna bloggens url :)
 
 


Moas oplanerade (mamma)blogg    •     •   http://oplanerat.vimedbarn.se

Tjoho. Funderar också på att byta :D










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype