Bara 3 dagar kvar till julafton

Nu är det bara 3 dagar kvar till jul. Mest längtar jag nog efter onsdag kväll, uppesittarkväll och att få vakna i sin egna säng på julaftons morgon och öppna några julklappar, endast min lilla familj 👪 

Visst är det mysigt när alla är samlade men det är något speciellt med att bara få vara en stund på morgonen med sin egna familj. 

Annars tills dess händer inte så mycket, blir väl någon svöng till affären i eftermiddag och antagligen både imorgon och onsdag. Behöver handla lite saker och hömta ut Emilias nyårsdress. Utöver det kommer jag och Emilia hålla oss hemma då vädret inte ska bjuda på speciellt bra väder alls. 

Under detta burr gömmer sig lockar ➿ 



Moas oplanerade (mamma)blogg    •     •   http://oplanerat.vimedbarn.se

Jag firar jul med sambons familj för första gången så är lite nervös. Inte för att fira med dom utan för att jag är rädd att jag ska sakna min familjs traditioner haha










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype