Sommarvärme

Vad det blev varmt idag! Visst är det härligt att sommarvärmen har kommit tillbaka men de va lite väl varmt att gå hem från jobbet med långa byxor på sig. Det är så skönt att bara jobba 75% och har kortare dagar, idag slutade jag 12! Imorgon kör jag 16-20. Passade på att hämta ut paketet från KappAhl med lite byxor/leggings till lillan efter jobbet ♥ och märkte att magen hade en konstig position idag. Igår var en svullen och idag, sne, platt ja helt konstig :-) Känner mer och mer av lillans sparkar och man känner och ser utanpå också, det är så mysigt ♥ Imorgon går jag in i vecka 23, vart tar tiden vägen? Helt plötsligt är det en ny vecka. 
 

Försöker tagga mig självt till shopping resan til Ullared på söndag, tycker det alltid är kul och gå runt där. Får se hur mycket som följer med, men har faktiskt inte så mkt på min lista, inget till mig mer än underkläder annars är allt till lillan. Så har en känsla av att jag bara kommer hem med det som står på listan, kanske någon enstaka babyplagg också. :-)
 
 
Bjuder på en otroligt dålig kvalite idag. 
 
 


Anonym    •     •  

Kan du inte visa kort på sakerna ni köpt till lilen sålänge? Skulle vilja se mer bilder från bröllopet och undrar i vilken vecka du märkte att du var gravid? Även vilka symptom du hade osv :) Lycka till med bäbisen och allt annat :)

Svar: Jag har gjort en lista med symptom som finns lite längre bakåt, försöker hinna lägga ut saker vi har köpt men än så länge så är de bara kläder vi har hemma då både skötbord och spjälsäng ska målas om och finns hemma hos mina föräldrar! Kan lägga ut fler bilder från bröllopet men de finns verkligen inte många för alla glömde fota :-) Jag märkte att jag var gravid i vecka 5, dvs samma vecka som mensen skall komma!
ljuvligafyra.blogg.se

Jonna    •     •  

Bebiiiiiiiiiiis mage :) , får ses snart så jag kan få känna lite sparkar 😊

Svar: Ja det får vi göööööööra! :-)
ljuvligafyra.blogg.se

SERIESNACK.SE    •     •   http://seriesnack.se/

Haha, älskar Ullared. Man hittar alltid så mycket fint där!

MATILDA    •     •   http://matildays.se

fin mage :D

Nina    •     •   http://awifeamotherawoman.blogspot.se

Vi har en del bilder frånbröllopet! Kan skicka via fb :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype