2014.07.29

Ny vecka, nya tag! Denna vecka jobbar jag 6/7 dagar. Det känns väl lite sådär men sen har jag bara ett par enstaka pass kvar att jobba innna jag går på ledighet. 
Min lediga helg gick åt att vara ute och röja på krogen, ha en stillsam dag hos min kusin och köpa en ny soffa. 
Soffan köpte vi i söndags från Ikea, nöjda blev vi! Blev en tresits soffa med schäslong och fotpall från serien Kivik i mörkgrå färg. Jättehärlig att sitta och ligga i samt att den är betydligt större än våran gamla, det är ju bra då lillan ska få plats att röra sig på soffan inom ett tag :-)
 
 
 
 


Maria    •     •   http://fashionstars.blogg.se

så fint vardagsrum :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype