En hyllning till dig

Min söta, rara, gulliga hjärta ♥ Jag känner att jag måste ha dragit vinstlotten och fått en sådan söt flicka. Hon har vänt på mitt liv, gett mig nytt hopp och glädje. Den kärlek man känner från första stund man såg hennes vackra ansikte går inte att förklara, vi har fått ha dig i 9 veckor och 3 dagar, men det känns som en evighet redan och tänk, så många år som vi kommer ha varandra. Jag kommer själv få se dig få denna kärleken, den är så ljuv.
 
Under dessa veckor och månader(!) så har du utvecklats så mycket. Från att vara ett spädbarn som varken kan le medvetet, skratta, lyfta huvudet, suga på fingrarna, försöka rulla, ha maraton i att vifta runt med benen, känna igen människor, förstå mer eller mindre vad man säger till allt detta idag. Du gör så stora framsteg att man blir tårögd, har man en dålig dag och så ser man dig, då smälter hjärtat och man blir glad igen ♥ Du är till och med söt när du är grinig och sur. 
 
Min lilla flicka börjar bli stor. när jag ser bilder från förlossningen så undrar man vart den lilla tog vägen, för nu är du 10cm längre och nästan säkert 2,5kg tyngre. Och jag längtar till att du själv är där jag befinner mig, jag hoppas du får den lyckan och kärleken som ens egna barn kan bringa en. Jag kommer glädjas med dig den dagen det händer. Men först, så får du vara barn och växa upp i våran trygghet ♥
 
 


Maria    •     •   http://fashionstars.blogg.se

vad fint skrivet :)

Moas oplanerade (gravid)blogg    •     •   http://oplanerat.vimedbarn.se

Så fint! Längtar tills jag får känna alla dessa känslor.

Haha, ja det hade jag nog med varit om vi inte hade fått den i julklapp. Vi alla var mest förundrade över hur spacade bebisgrejer kan göras.

Gravidresan    •     •   http://gravidresan.blogg.se

Vilket fint inlägg <3 nu vill man att tiden ska gå fortare så bebis kommer ut.

Jag vill även tacka för en fin kommentar på min blogg, det värmer...Skönt att du lyckades slita dig fri från ångesten, hoppas jag lyckas en dag jag med.

Kram

Caroline    •     •   http://carolinew.vimedbarn.se

Så fin hon är!!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype