Babysitter

Tog och beställde denna babysittern från Lekmer.se då det var till bra pris och rea. Visst vi hade en babysitter men den fyndade jag för 50kr via blocket, den kändes inte lika stabil som denna så den gav vi bort till mina föräldrar! Perfekt för då har vi en där och svämor hade redan en sedan innan som i princip var likadan som den vi gav bort.
 
Den vi hade var inte ställbar i flera lägen och de kunde ha vart snäppet bättre gung i den, därför valde vi denna för den hade det vi var ute efter. Inte alltid det behöver vara det dyraste för att vara bra :-) Dock hade jag velat ha en lekbåge, men de kan nog köpas till efteråt om de behövs.
 
Det känns som man själv sitter i en babysitter dagarna långa så mycket som man vaggar fram och tillbaka med magen. Den bara växer, jag tycker inte den är direkt stor tills jag efter ett par dagar kollar i spegeln. Då har den ju växt jättemycket! ♥ Men hoppas på att babysittern kommer imorgon för ikväll ska vi till svämor och ta en liten fika och umgås med svägerskan Nina och hennes fina lilla Alfred ♥
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype