Hejhopp

1 vecka sedan jag kikade in här. 
Haft fullt upp och därav min frånvaro. Har fått jobba, gå på möten och sovit över hos mina föräldrar då man inte ser dom på 2 veckor eftersom de är bortresta ☺ och en överrasknings babyshower hann man med i lördags för svägerskan som beräknas föda snart ☺

Denna veckan blir i lite lugnare tempo, ingen jobb inbokad även om ja satt mig tillgänglig på fredag och söndag så återstå att se. Annars är det öppna förskola som vanligt, imorgon kommer Erika med Loa och då bjuds det på godsaker eftersom jag fyller år då 😀 och på lördag blir det påskmiddag hos svärmor/farmor. Spännande!

Även om jag är inaktiv ibland så uppdateras det alltid på min insta! Katrimarika.












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype