Trevlig helg!

Ojoj alltså jag kanske ska bli bättre på att uppdatera. Vet med mig själv att jag har tänkt sedan i onsdags att uppdatera men onsdagen gick i jobbtider och eftersom Emilia förmodligen lider av ond växtvärk när hon sover så vaknade hon för tidigt i middagsluren igår och ville inte somna om. Vilket summa summarum ledde till att det inte uppdaterades här.

Men idag är det vackert väder, härliga plusgrader och snön smälter bort ☺ vi var ute och gungade samtidigt som Emilia får gå själv mer ute nu, även om hon inte orkar långt. Efter mellis ska vi till affären och även ta en promenad i det sköna vädret. 

Imorgon kommer vi äntligen iväg på kalaset som skulle ha skett redan i början av februari. Så hela dagen kommer gå och förhoppningsvis så har alla glada barn 😊

Jo fick även min nya väska, väldigt nöjd då jag beställde den via Wish. (Kan vara lägre kvalité)












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype