1 månad kvar till jul...

... imorgon! Och kan medge att nästan alla julklappar är inhandlade och inslagna utom ett par få. Det känns skönt och fått det överstökat ☺ Nu ska vi smått börja pynta lite, beställde nya juliga gardiner då de vi hade inte passar här i färgerna enligt oss båda. Och igår pyntade vi till balkongen med lite ljus, mysigt när det blir mörkt och Emilia utbrast åååhh! :) Minusgrader och sol, precis som det ska vara i slutet av November. Förhoppningen är att det kanske kan börja snöa lite på söndag, 1 advent men även då ska vi besöka Jul på Liseberg! ☺ Emilia fick hem nya moccasiner som hon kan glida runt i, bra! image


trollet    •     •   http://lchftrollet.blogg.se

Men fy så duktig du varit med julkapparna!! Jag ska försöka få tid att skriva en lista ikväll, haha...

oplanerat    •     •  

Jag började köpa tidigt i tron om att jag skulle känna mig färdighandlad och kunde slappna av sen men det där julklappsförrådet har bara fyllts på mer och mer efter hand haha:p










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype