2 December 2015

Sista månaden och snart nytt år! Nu är vi inne på månadens andra dag och vi har spenderat natten hos mormor och morfar ☺ i skrivande stund sitter Emilia och pillar på diskmaskinen  (se bilder) men annars är dagen som ett oskrivet blad. Imorgon blir det iallafall rytmik och bus med bästa vännen och fredag ska vi på lite informationsträff på en privat förskola inför ht -16. :) Har glömt och dela med mig av en viktig händelse, i måndags när jag var på ett möte så gick Emilia sina första steg mot mormors famn ❤ självklart vill hon inte göra det med mig än men snart vågar hon nog sig på det igen! image


oplanerat    •     •  

Duktig tjej :D

trollet    •     •   http://lchftrollet.blogg.se

Oh, då går det nog fort nu=)) Så himla söt!!

Frida    •     •   http://fridauu.blogg.se

Ja, alltså sjukt osmidigt att flaskmata! Diska flaskor, sterilisera, mäta, värma... Jaja, han fick ju nästan fyra månader i alla fall. Jag ammades bara i fyra månader också, och det blev ju folk utav mig också hehe ;)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype