När man haft fullt upp

Oj här var det tomt... igen.
 
Sen senast så har jag jobbat, klippt mig, fått en sessa med hosta och förkylning igen och massa tankar och planeringar.
Men lilla sessan blev förkyld igen, dessa går ju i ett och det är ju normalt vid denna årstid. Nu vill jag att februari ska ta slut så våren och mars månad kan komma och glänsa ☺
 
Emilia har stora hemlisar i munnen, anande lite ugglor i moasen när hon blev "sjuk" igen och rätt hade jag. Hela 2 kindtänder och en hörntand kommer upp. Kikar ut inom de närmaste dagarna skulle jag gissa på. Då har vi bara 1 tand kvar! Yes! För vid tandsprickning så sänks immunförsvaret och självklart brukar de små bli lite dåliga. Och hennes nässpray tog självklart slut så får bli en svöng till apoteket nu i eftermiddag. 
 
 


Veronica Wallgren    •     •   http://wallgrenveronica.blogg.se/

Så himla söt!

melinda - mamma till Nova & Leon    •     •   http://nouw.com/melindajohansson

usch denna dumma förkylningen som sitter i :( mina barn har inte vart annat än sjuka nu det senaste känns det som.. Krya på! :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype