Hej, vi lever!

Hej på er! 👋 

Vi lever, men vid sjukdomstid så blir bloggen lidande. Speciellt när jag blir sjuk, för när väl Emilia blev frisk i lördags så blev jag dålig som jag nämnde i senaste inlägget. Men nu är även jag frisk!

Så annars har vi vart upptagna med att agera flytthjälp måndag-onsdag och därmed blogg ledigt. Svärmor har nu flyttat till en mysig och trevlig lägenhet, ska bli mysigt att sova över där på lördag och ha mello mys! 😍

Annars var vi iväg på rytmik idag, sessan sover och jag får panik över vår lgh som har vart ostädad i över 1 vecka... så ja får väl plocka lite iordning innan sessan vaknar så vi kan posta iväg tradera kläder!












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype