Utan titel

Tack alla som har hälsa krya till oss! 

Jag har klarat mig än så länge, men min andra hälft och hjärta är förkylda och hostar båda två. Är endast mini täppt i näsan, men de behövs varken snytas eller ta spray för det.

Emilia har fått sova med flera kuddar inatt för att somna, efter en liten olycka. Både mamma och lakan var full av spya efter att man gett koksaltlösning som hon inte kunde svälja ner pga slem så hon spydde upp allt istället. Men blev glad liten tjej efteråt och jättepigg! Tänkte nej nu tar det en evighet att få henne och somna brevid mig kl 21, men Emilia fattade vinken och somnade direkt. Skönt. Förövrigt vaknade hon bara 2 gånger mellan 21-08 av att hon hade glidit ner och blev lite svårare och andas då.

Så idag går vi i sakta takt, nu ska vi åka och handla lite bara så dessa två får lite frisk luft. Annars håller vi oss hemma.



Boel    •     •   http://musicwithboelish.blogg.se

Krya krya <3

Carolinew.vimedbarn.se    •     •  

Krya på er allihop!!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype