Öppna förskolan

Idag begav vi oss till öppna förskolan, vilket blev höstterminens första gång! Emilia var superglad och hittade sig en ny kompis att busa med och hålla handen. Men i vanlig ordning var hon överallt och som et litet slut så lyckades hon snubbla precis framför mig på mattan och får ett sår i munnen. För andra gången. Men det blödde bara några sekunder och Emilia slutade gråta på någon minut och kolla på mig som att det var väl inget? Nåja efter lite rengöring av munnen så styrde vi kosan hemåt för lite lunch. Emilia fick sin lunch och sover middag medan jag har fortfarande inte hunnit äta min. Får vl ta och göra detta efter jag skrivit färdigt inlägget. Efter att Emilia vaknar (vilket jag hoppas på blir samma som dagarna innan 2,5 timme) så ska vi ut och hämta mitt paket med nya höstskor, hoppas de är bekväma för hade tänkt ha med de till Skottland om lite mindre än 3 veckor! :)   Detta blev Emilias outfit idag, Strumpbyxor från Pompdeluxe och en Ärva klännning som verkar vara från Kappahl en gång i tiden! Gillar ärvda kläder :)   1443436865240


N    •     •   http://nouw.com/nathaliemaria

Gullig outfit!

trollet    •     •   http://lchftrollet.blogg.se

Mysigt med öppna förskolan och nya kompisar (mindre mysigt med fall, men tur det gick bra!) Ärvda kläder är kanon!!

oplanerat    •     •  

Jag älskar också ärvda kläder! Iaf så länge de passar min stil i vad jag gillar klä honom(vilket det tyvärr nästan uteslutande inte gjort) i så second hand is perfecto för oss.










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype