1 November 2015

Första dagen i en ny månad och jag har fortfarande snuva och hosta, men som börjar gå åt rätt håll ☺ Enda sedan jag köpte den växtbaserade Bronwel comp så har hostan blivit bättre successivt. Så hoppas den är relativt bättre till imorgon, då det är sista rekommenderade dagen att använda det i sträck. Håller alltid på sådant, vare sig de gäller hostmedicin, nässpray eller värktabletter. Till råga på det fick jag mig en liten härlig bula igår på vänster sida av pannan som ömmar. Så går det när man inte ser sig för vis uppresning.. Men annars så har vi haft en lugn helg, idag ska vi hemåt och ikväll blir det till att se solsidan. Vi missade ju första avsnittet, såg ni? image











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype