Bvc

Idag var der dags för Emilias 5 månaders besök på bvc. Dessutom skulle hon få sina 5 månaders sprutor, inget jag direkt såg fram emot då hon var grinig/sur nästan 10 min efteråt. Men idag gick det mycket bättre, sköterskan sa att hon kommer nog inte börja gråta för att de gör ont av sprutorna utan de är mer för att man måste hålla fast hennes ben. Sagt och gjort, E blev sur i hela 1 min efteråt. Skrek på alla oss tre men valde sedan att återgå till sitt glada jag ♥ Nu kan hon få en lättare feber men den har gått över på ett par timmar. Får se om de kommer, ibland inte.
 
Dessutom var E i vikt 7490g och 65 cm ♥ Helt perfekt låg hon i allt, precis som vanligt. Och nu börjar jag räkna ner, för jag ska bara amma 1 månad till. Det kändes helt ok för mig och för bvc sköterskan. Så nästa bvc besök blir i Vänersborg istället, då är det även läkarbesök! Ska bli spännande! :-)
 

På tal om Vänersborg, om 2 dagar flyttar vi och jag längtar så enormt. Är jobbigt att bo i detta kaos. E bryr sig inte, men hon förstår nog inte ens. Mest av allt ska de bli skönt med mer utrymme men också för att det är ett helt nytt ställe att inreda ♥ 
 
 
Mammas busunge ♥ Försöker nå sin fötter när man tränar på att sitta.
 
 


Life of Johanna    •     •   http://lifeofjohanna.se

usch jag fasar för sprutorna, tror Erik får följa med på det när Hugo skall få sina. Skönt det gick bra för Emilia. Varför skall du bara amma en månad till?

Förstår du längtar efter flytten.

Moas oplanerade (mamma)blogg    •     •   http://oplanerat.vimedbarn.se

Ni måste ha flyttat nu va? Hoppas att allt har gått bra. Förstår precis hur det känts med att bo i kaos men även det roliga med ett nytt hem att inreda!

Carolinew.vimedbarn.se    •     •  

Sådan duktig tjej som följer sina kurvor så fint och tog vaccinet så bra!👏

sv: åh vad snyggt med hjärtformade 😍 absolut, maj låter bra :-)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype