När mammas hjärta blev lite större

Åh min älskling, helt plötsligt blev du lite större. Ursäkta min frånvaro, men jobbhelg och blogg gick inte direkt ihop alls kan man säga. 

Men vi har haft en helt okej helg endå, lördagseftermiddagen bjöd oss på en trevlig fika med massa släktingar och en liten presentation av en totalt underbar dryck i hälsoväg. Något jag själv dricker, vill ni veta mer kontakta mig via mail ([email protected]) eller läs på denna sida! En dryck som alla människor behöver fullproppat utan massa onödiga tillsatser helt enkelt.

Men idag har jag jobbat klart och en ledig dag imorgon gryr innan 3 dagars jobb igen. Hörde att de ska bli sommar från och med onsdag, inte en dag för sent! :-)

Men åter till början, vi fick sänka sängen till E nu när hon har kommit på att man kan försöka sig på att ställa sig upp mot andra saker än oss. 



Life of Johanna    •     •   http://lifeofjohanna.se

Ibland hinner man inte med bloggen! =)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype