Emilia 8 månader

Nu har skruttan sin 8 månaders dag idag :-)
Vad tiden springer som jag påpekar varje månadsdag. 

Men hon gör nya utvecklingar och saker varje dag, vilket gör att jag knappt minns vad hon lärt sig sedan hon var 7 månader. 
Men Emilia kan ställa sig upp från liggande position med hjälp, ålar sig mer framåt och gör mer till försök att krypa än innan och lyckas nästan helt!
Dessutom har hon börjat gåträna och tokälskar det. Hon har börjat visa att hon vill äta själv men har inte vågat låta henne göra de riktigt än. Sedan så har Emilia fått två tänder i nedrekäken och de i övre är pågång, känns väldigt spetsigt. 
Till råga på allt har hon börjat prata som en tok, visar att hon kan vissa ord minsann. Och vinka är poppis! 

Säkert en massa mer hon lärt sig men man har glömt av de på väge!



Maria    •     •   http://fashionstars.blogg.se

åh stora tjejen! tänk vad fort det går

sv; jag brukar ge mjukt bröd. du kan ha smör på men det har inte jag då hon är allergisk mot mjölk. brukar ge gurka till smörgåsen :)

Life of Johanna    •     •   http://lifeofjohanna.se

oh tiden rusar verkligen iväg. Var tar den vägen liksom? Ganska skrämande hur snabbt det går när man får barn :)

Ja det skall bli kul med bloggträff :)

Moas oplanerade (mamma)blogg    •     •   http://oplanerat.vimedbarn.se

Grattis till Emilia. Tycker redan det är svårt att hålla reda på allt Joar lär sig så kan tänka mig att det blir ännu svårare att komma ihåg allt när de blir lite äldre.

Inga tänder för Joar än. Jag fick första vid 1 års åldern och har en känsla av att han också får sina lite senare:)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype