Dessa underbara språng...

 
 
... Har känslan eller vet nog att E befinner sig mitt i sitt utvecklingsprång. För de senaste veckorna vill hon äta oftare på natten (2-2,5 tim) och vaknar framåt småtimmarna 1-2 gånger mellan 04-06. Visst det är bara att ta upp henne och vagga då somnar hon om omedelbart. Men sedan sover hon extremt mycket mindre än vanligt på dagen. Och är inte ett dugg grinig eller sur på kvällen trots att de kan gå lite över 3 timmar sedan hon sov sist till att hon somnar för natten mellan 19:30 - 20. Annars på dagen somnar hon efter ca 2,5 tim. Visst de blir äldre och blir mer vakna men att gå från att sova sammanlagt 4-5 tim om dagen till typ 2,5...?
 
Nåja så länge hon är glad, lycklig och sprallig så bryr jag mig inte så mycket. Hon får de hon behöver och är världens sötaste ♥ Denna lilla rymmare, nu har jag kommit på hur hon tar sig ur babygymmet! Hon vänder ju såklart på sig till mage först och rullar över till ryggen och, vips så är hon på golvet. Senaste tycker hon de är kul att lägga sig på tvären i spjälsängen och även rulla över på mage när man ligger där lite isolerad om mamma behöver fixa något innan man går upp efter tuppluren :)


Mamma Malin    •     •   http://www.mammamalin.se

Hehe, ja det händer allt saker! Känns inte riktigt som man hänger med ibland. Och vilken smart tjej du har som har kommit på hur man tar sig ur gymmet :)

Moas oplanerade (gravid)blogg    •     •   http://oplanerat.vimedbarn.se

Ja jag har faktiskt budat lite på tradera nu. får se om jag vinner något. jag är med i en hel del köp och sälj på facebook också så ska se om det dyker upp något. Jag kan tipsa dig om gruppen Köp & sälj romantiska, lantliga barnkläder ex Noanoa, Wheat, Zara mm på facebook om du inte redan är med i den :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype