Babyshower

 
Söndagens babyshower blev jättemysig! Även om jag lyckades på nått sett glömma det viktigaste, alla lekar!! så hade vi tjejer riktigt trevligt och alla var pratglada :-)
 
Alla var nöjda med fikat, de kom med en massa fint till lillan och jag var mer än snurrigast och gladast! Även om vi bara lyckades till slut bli 6 personer av alla 16 inbjudna så var det väldigt lyckat! Tiden gick fort kan man säga.
Här är lite bilder från igår, jag kom ihåg att ta lite!
 
Idag ska jag om min snuva bara ta en lugn dag, maken ska iväg på fotbollsmatch med sin kollega ikväll vilket gör att jag har hela dagen för mig själv. Kan ju behövas det med, jag och min gravidhjärna.
 
 
 
 
 


Gravidresan    •     •   http://www.gravidresan.blogg.se

Vad mysigt :) har funderat lite kring det där med babyshower, om man ska ordna något själv eller inte?

kerstin ehrenholm    •     •   http://lenaelisabeths.blogg.se/

härligt så mycket kärlek










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype