Vardagsfint

Köpte lite fina rosor till den nyaste vasen i vardagsrummet, den har stått tom på tok för länge nu och det var dags att fylla på med härliga blommor. 
Det gör så mycket när man får friska och fräscha blommor hem, jag lyser upp av att se dem ♥
Nu kan jag se fram emot lite ledighet, eller långledigt. Är ledig hela helgen och börjar först 16:30 på måndag, men nästa vecka är skoningslös då jag bara är ledig 1 dag. Men sedan jobbar jag ju bara 2,5 vecka till sedan går jag på ledighet! 
 

 
Idag ska jag bara njuta, köpa lite kablar som behövs till det nya hemmabio systemet mannen köpte och kanske ta sig en sväng hem till svärmor och hälsa på då Alfred är där och hälsar på. Kommer nog klart ta mig ett dopp o poolen, det är asjobbigt och vara gravid i denna värmen.. 
 
 
 


Maria    •     •   http://fashionstars.blogg.se

nästan samma då :) tydligen ligger de allra flesta gravida kvinnor på 25cm i vecka 25 :)

Johanna Davidsson    •     •   http://jojjoworld.blogg.se/

Fin bild










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype