2014.08.29

Den här veckan har vart fullspäckad av saker att göra, fika hos svägerskan, bilen till verkstaden, besök hos mina föräldrar och svärmor, besök hos bm. skaldjurskryssning som vi var på i onsdags.
Skaldjurskryssningen var supermysig, 3 timmar ute på havet i skärgårdsmiljö, trubadur och god mat med ett bra sällskap! Det är verkligen något vi vill göra om nästa sommar, dock när det är varmare så man kan boka sig på soldäck så solen skiner och värmer även på kvällen. Båten avgick 19:00 och var tillbaka 22:00. Tiden gick så fort och mätt var man verkligen. 
 
Sedan igår har vi spenderat våran tid hos min kusin, maken åkte iväg imorses med alla andra grabbar på en makrillfiskeresa. En båt för 30 personer är hyrd hela dagen, hoppas på att det kommer hem med en fångst! :-)
Själv ska jag umgås med tjejerna här, antagligen kommer vi ta det lugnt om inget annat dyker upp! Men en sista massage ska jag ge min kusin iallafall innan jag tar en paus till att lillan har kommit ut. 
 
Vad resten av helgen bjuder på får vi se! Här får ni en smaskig bild på kräftlådan från i onsdags!
 
 


Anonym    •     •  

Skaldjurskryssning! Så gott :)

Sv. Men hua, drömma om att tappa tänder har ja gjort en gång. Drömde att dem bara lossnade o att jag spottade ut en efter en och vaknade upp i ett ryck; för att ja låg o spottade i sängen på riktigt ;X

Svar: Ja ofta gör man något sånt när man drömmer :)
ljuvligafyra.blogg.se

yasmine mamma till dennis    •     •   http://www.yasminegill.blogg.se

ja det är verkligen bra.
så mysigt med en härlig tur i skärgården.
och gott med skaldjur mums.
räkor och ailoli ummmmm
Hoppas du får en fin helg nu
kraam

Elin    •     •   http://www.fluffmonster.blogg.se

Åh va mys med skaldjurskryssning!!

Elin    •     •   http://www.fluffmonster.blogg.se

Åh va mys med skaldjurskryssning!!

J o j z y ♛    •     •   http://jojz.blogg.se/

SV: Jaaa visst är hon?! :')










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype