F.R.E.D.A.G

Äntligen helg igen! Det är vackert väder än och denna helgen bjuder oss på festligheter.
Igår fyllde min kära sambo år, men kvällen gick i trötthetens tecken och vi orkade inte göra mer än sitta och kolla på tv, idag blir det dock en helt oplanderad sväng till min kusin (vi skulle egentligen bara vart hemma men så ringde hon och ville ha sista minuten massage)
Imorgon är de festligheter, vi ska ha en liten fest för nära&kära för att fira min sambo ♥ Lite smörgåstårta, frozen cheesecake och en eventuell utgång på kvällen! Fast jag kommer få dricka alkoholfritt jag :-)
 
Köpte fina tulpaner till min sambo idag, men de vill inte riktigt tycka om livet.. 
 
 


Johanna    •     •   http://jjohannas.com/

Härligt det låter!

Maolion    •     •   http://maolions.blogg.se/

Låter som är go helg! :D










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype